Domaći brend

Zašto ovo radimo?
Ovaj portal nastao je sa ciljem da na jednom mjestu sakupimo logotipe svih firmi, organizacija i institucija u Bosni i Hercegovini, kao i zaštitne znakove domaćih brendova, da ih predstavimo svakom potrošaču, kako našem tako i inostranom, te da radimo na promociji vlastitih proizvoda.

Prema dostupnim podacima, u BiH je u 2008. godini uvezeno flaširane vode u vrijednosti preko 80 000 000 KM. Da li je to zaista neophodno, ako znamo da naša zemlja raspolaže velikim količinama pitke vode i, kao takva, može da bude jedan od vodećih izvoznika.

Postavimo sebi pitanje da li je pametnije taj novac dati stranim kompanijama, uvoznicima, špediterima, lobistima i ostalim ili ga uložiti u školovanje naše djece, poboljšanje usluga u zdravstvu ili bilo šta drugo što čini naš svakodnevni život. To postižemo ako sa police u supermarketu u korpu stavimo vodu ili neki drugi proizvod koji je proizveden u našoj zemlji. To rade u svim zemljama svijeta, pogotovo u zemljama okruženja. To treba da radimo i mi. Time značajno poboljšavamo vlastiti standard i ulažemo u budućnost naše djece. Ako možete da birate, IZABERITE NAŠE.

Kako prepoznati domaći proizvod?
Ako niste sigurni da li je proizvod domaći, provjerite BAR KOD. Prva tri broja na njemu pokazuju zemlju porijekla proizvoda, ako počinje brojevima 387…, to je proizvod koji je proizveden u BiH. Bez obzira na udio uvoznih sirovina u njemu, proizvod je finalizovan kod nas, neko ovdje zarađuje svoju platu praveći ga i on je prema tom kriterijumu domaći proizvod. Domaći proizvod je roba koja je proizvedena u našoj zemlji, bez obzira na to čiji je brend i odakle je vlasnik fabrike.
Jeste li upoznati sa domaćom turističkom ponudom, primjećujete li radove naših marketinških agencija, jedete li hranu koju su proizveli naši poljoprivrednici? Ovi, i mnogi drugi, proizvodi nemaju bar kod, ali zajedno čine cjelinu koja se zove DOMAĆI PROIZVOD.

Kako stvoriti dobar brend?
Cilj proizvođača je da se njegov proizvod prodaje i da vremenom postane respektabilan brend. Dobar brend povećava prodaju i podiže vrijednost proizvoda, otvara nova tržišta i vremenom od domaćeg prerasta u internacionalni.

Za uspjeh na tržištu nije dovoljno imati samo proizvod za koji mi mislimo da je kvalitetan. Potrebno mu je dati dobro ime, privlačno ga upakovati, kvalitetno ga predstaviti i kontinuirano raditi na njegovom imidžu. Neophodno je za predstavljanje proizvoda uposliti marketinške stručnjake. To se kod nas veoma često nije poštovalo i ulaganje u marketing tretirano je kao trošak, a ne kao investicija u budućnost vlastite firme i proizvoda.

Ako ispravno vučete poteze, postepeno postajete vlasnik dobrog brenda.
Obratite nam se ako Vam je potrebna pomoć u ovom procesu.

Domaći brend, 1.5 out of 5 based on 1 rating

Analiziramo i procjenjujemo vaš web sajt

BESPLATAN SERVIS više...

Povećavamo posjećenost vašeg sajta

Postavljamo vašu adresu na vrh Googla više...

Pravimo kvalitetne web stranice

Predstavite se kako vam dolikuje više...

Stvorimo kvalitetan BREND

Upravljamo utiscima kupaca više...

Dizajniramo ambalažu

koja prodaje proizvod više...

Dizajniramo i redizajniramo logotipe

Po njemu se prepoznajete više...

Vizuelni identitet

Kreiramo grafičke standarde više...

Vektorizovanje

postojećeg logotipa više...

Predstavite se na pravom mjestu evron photo Diona Agrokalem Tropic Ribarstvo